MENU

Vind hier het antwoord dat je zoekt!



BESTELLEN

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product dat je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal, kleur of maat voor het product, waarna je het product in het winkelmandje kunt plaatsen. Door te klikken op het winkelwagentje zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 t/m 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat je moet doen en wanneer je de betaling kunt uitvoeren. Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.


Kan ik hulp krijgen?
Natuurlijk! App of mail als je er niet uitkomt en ik probeer je zo goed mogelijk te helpen.


Zijn alle producten in de webshop op voorraad?
In principe zijn alle producten in de webshop op voorraad, tenzij anders aangeven. Er wordt naar gestreeft om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen om teleurstelling te voorkomen. 


Hoe kan ik betalen in de webshop? 
Tijdens het bestelproces kun je direct een betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Je kunt betalen via 'vooraf overmaken' (per overboeking op IBAN NL 54 KNAB 025568187, op naam van Rowlyn Kids), je kunt betalen met iDeal (betaling wordt verwerkt door Mollie), via Paypal of Afterpay.

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling? 
Eens in de zoveel tijd worden er kortingscodes vrijgegeven die voor een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven volg ons dan op social media of schrijf je in voor de nieuwsbrief!

PRODUCTEN

Kan ik de producten ook ergens bekijken?
Alle producten kun je in de webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Rowlyn Kids heeft geen fysieke winkel. We hopen in de toekomst ons atelier open te kunnen stellen voor bezoekers. 


Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
We streven ernaar alle producten zo goed mogelijk op de foto te zetten. Soms kan het echter gebeuren dat kleuren iets anders overkomen, te wijten aan o.a. verschillende beeldschermen. Bij de productomschrijving wordt je zo goed mogelijk geïnformeerd over de kleur van het product, maar in werkelijkheid kan het iets afwijken. Voor de handgemaakte producten geldt dat er kans is dat het product iets afwijkt van de foto. Helaas kunnen hier geen rechten aan worden ontleend.

Mag ik foto's van de producten op mijn eigen website gebruiken?
Niet zonder toestemming. Op alle door ons geplaatste foto's rust copyright! Wil je een foto gebruiken voor publicatie? Mail dan eventjes voor toestemming.

 

BEZORGEN

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van je betaling wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd binnen de aangegeven verzendtijd (3-10 dagen). Zodra je bestelling verzonden is krijg je hiervan een bevestiging per e-mail en kun je over het algemeen de volgende dag je bestelling verwachten. Rowlyn Kids is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Aan de levertijd kunnen geen rechten worden ontleend.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd als brievenbuspakje (altijd te bezorgen) of als pakketpost via PostNL. Zij doen altijd twee afleverpogingen. Als er niemand thuis is zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien je dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'opmerkingen', dan geven wij dit door aan de post). Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangekomen heb je 3 weken de tijd om het op te halen bij een postkantoor bij jou in de buurt.


Wat zijn de verzendkosten?
Dit is afhankelijk van het bestelde product en hoe het verzonden kan worden. Brievenbuspakketjes binnen NL €4,25, pakketpost €6,95. Briefpost naar België €7,95 en pakketpost €13. Verzenden naar o.a. Duitsland, Frankrijk, Spanje enz is natuurlijk ook mogelijk in overleg!

Ik wil mijn bestelling graag ophalen kan dat?
Dat kan zeker! Kies in het winkelmandje bij 'verzenden naar' voor de optie 'afhalen'. Er worden dan geen verzendkosten gerekend. Afhalen gebeurd in overleg. Zodra je bestelling klaar ligt wordt er contact met je opgenomen via e-mail om een datum en tijd af te spreken voor het ophalen van je bestelling. 


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?
We bezorgen in Nederland en België. Daarnaast is het ook mogelijk om in andere Europese landen te laten bezorgen. Hiervoor neem je het beste even contact op per e-mail!

KLACHTEN & RETOURNEREN

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op met een duidelijke foto van het artikekl via info@rowlyn.nl. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op om het probleem op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren? 
Zeker. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de service en producten. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had, dan kun je dit product retourneren (goed verpakt, liefst in originele verpakking om beschadiging te voorkomen) binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarden kun je ook terug vinden bij 'Betalen, verzenden & retour'.

Meld je retour aan via info@rowlyn.nl, of maak gebruik van het formulier welke te vinden is op de hiervoor genoemde pagina. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in de originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het betreffende product, exclusief de betaalde verzendkosten, binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen je hele order terug te sturen, ontvang je het totaalbedrag van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendigen zijn volledig voor eigen rekening van de klant.

RETOUR ZENDEN KAN NAAR ONDERSTAAND ADRES:
ROWLYN KIDS
T.A.V. RETOURSERVICE
NAUTILUSSTRAAT 130
5015 AR TILBURG

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten? 
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan horen we dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel welke je bij Rowlyn Kids hebt gekocht, ontvangen we graag een e-mail met een duidelijke foto waarop de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt klachten richten aan info@rowlyn.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevreden zal worden opgelost. 


Mocht je een vraag hebben waarop je het antwoord hier of op een van de andere informatieve pagina's niet hebt kunnen vinden, stuur ons dan een mailtje!

Daarnaast is het ook mogelijk om via whatsapp je vragen te stellen! We streven ernaar om mails en berichten iedere werkdag te beantwoorden maar toch zeker binnen 48uur.

© 2015 - 2019 Rowlyn Kids | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.