MOCHT JE EEN VRAAG HEBBEN, KIJK DAN EERST HIERONDER OF HET ANTWOORD ERBIJ STAAT. MOCHT JE HET ANTWOORD OP JE VRAAG NIET KUNNEN VINDEN, DAN IS ROWLYN KIDS TELEFONISCH BEREIKBAAR OP WERKDAGEN TUSSEN 14:00 - 17:00 UUR OP TELEFOONNUMMER 06-13021720. JE KUNT ALTIJD CONTACT OPNEMEN VIA E-MAIL VAI INFO@ROWLYN.NL, IK STREEF ERNAAR DEZE IEDERE WERKDAG ÉN IN HET WEEKEND TE BEANTWOORDEN. 


BESTELLEN

HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?
BIJ IEDER PRODUCT DAT JE IN DE WEBSHOP ZIET KUN JE KIEZEN VOOR 'VOEG TOE AAN WINKELWAGEN'. KIES EERST EEN AANTAL, KLEUR OF MAAT VOOR HET PRODUCT, WAARNA JE HET PRODUCT IN HET WINKELMANDJE KUNT PLAATSEN. DOOR TE KLIKKEN OP HET WINKELWAGENTJE ZIE JE DE INHOUD, EN DE STAP WAARIN JE JE BEVINDT IN HET BESTELPROCES (STAP 1 VAN 4). BIJ IEDER STAP WORDT UITGELEGD WAT GEDAAN MOET WORDEN, EN WANNEER JE DE BETALING KUNT UITVOEREN. NA HET DOORLOPEN VAN ALLE STAPPEN IS DE BESTELLING GEPLAATST EN KRIJG JE VIA E-MAIL EEN BEVESTIGING
.

KAN IK HULP KRIJGEN?
NATUURLIJK! BEL OF MAIL ALS JE ER NIET UITKOMT EN IK PROBEER JE ZO GOED MOGELIJK TE HELPEN! 


ZIJN ALLE PRODUCTEN OP VOORRAAD IN DE WEBSHOP?
IN PRINCIPE ZIJN ALLE PRODUCTEN IN DE WEBSHOP OP VOORRAAD, TENZIJ ANDERS AANGEGEVEN. ER WRODT NAAR GESTREEFD OM PRODUCTEN DIE UITVERKOCHT ZIJN VAN DE WEBSITE AF TE HALEN OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN.


HOE KAN IK BETALEN IN DE WEBSHOP?
IN DE WINKELWAGEN KUN JE DIRECT DE BETAALWIJZE KIEZEN (JE REKENING WORDT HIER NOG NIET BELAST). JE KUNT BETALEN VIA 'VOORAF OVERMAKEN'(PER OVERBOEKING OP IBAN NL54 KNAB 0255689187, OP NAAM VAN ROWLYN KIDS). OOK KUN JE BETALEN MET iDEAL (DE BETALING WORDT VERWERKT VIA MOLLIE) PAYPAL OF AFTERPAY.

KAN IK KORTING KRIJGEN OP MIJN BESTELLING?
EENS IN DE ZOVEEL TIJD GEEF IK KORTINGSCODES UIT DIE VOOR EEN BEPAALDE PERIODE GELDIG ZIJN. ALS JE OP DE HOOGTE WILT BLIJVEN, VOLG ONS DAN OP SOCIAL MEDIA OF SCHRIJF JE IN VOOR DE NIEUWSBRIEF!

PRODUCTEN

KAN IK DE PRODUCTEN ERGENS BEKIJKEN?
ALLE PRODUCTEN KUN JE IN DE WEBSHOP BEKIJKEN, MET DIVERSE FOTO'S EN INFORMATIE OVER DE PRODUCTEN. IK HEB GEEN FYSIEKE WINKEL WAAR PRODUCTEN IN HET ECHT BEKEKEN KUNNEN WORDEN.


KOMEN DE KLEUREN VAN DE ARTIKELEN IN DE WEBSHOP ALTIJD OVEREEN MET DE GELEVERDE PRODUCTEN?
IK STREEF ERNAAR ALLE PRODUCTEN ZO GOED MOGELIJK OP DE FOTO TE ZETTEN. SOMS KAN HET ECHTER GEBEUREN DAT KLEUREN IETS ANDERS OVERKOMEN, TE WIJTEN AAN O.A. VERSCHILLENDE BEELDSCHERMEN. iK PROBEER JE ZO GOED MOGELIJK TE INFORMEREN OVER DE KLEUR VAN HET PRODUCT, MAAR IN WERKELIJKHEID KAN HET IETS AFWIJKEN. VOOR DE HANDGEMAAKTE PRODUCTEN DAT OOK HIER KANS IS DAT HET PRODUCT IETS AFWIJKT VAN DE FOTO. HELAAS KUNNEN HIER GEEN RECHTEN AAN WORDEN ONTLEEND.

MAG IK FOTO'S VAN DE PRODUCTEN OP MIJN EIGEN WEBSITE GEBRUIKEN?
NIET ZONDER TOESTEMMING. OP DE FOTO'S RUST COPYRIGHT! WIL JE EEN FOTO GEBRUIKEN VOOR PUBLICATIE? MAIL DAN EVENTJES VOOR TOESTEMMING.

 

BEZORGEN

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING BEZORGD?
NA ONTVANGST VAN JE BETALING (OF DIRECT NA JE BESTELLING BIJ 'BETALEN VIA FACTUUR') WORDT DE BESTELLING GEREED GEMAAKT VOOR VERZENDING EN VERSTUURD. DIT GEBEURD VIA MYPARCEL/POSTNL. LEVERTIJDEN BEDRAAGD TUSSEN DE 3 - 10 DAGEN. ZODRA JE BESTELLING VERZONDEN IS KRIJG JE HIERVAN EEN BEVESTIGING PER E-MAIL EN KUN JE DEZE OVER HET ALGEMEEN DE VOLGENDE DAG VERWACHTEN. ROWLYN KIDS IS NIET VERANTWOORDELIJK VOOR EVENTUELE VERTRAGING ONDERWEG. AAN DE LEVERTIJD KUNNEN GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND.

WAT GEBEURT ER ALS IK NIET THUIS BEN BIJ BEZORGING?
BESTELLINGEN WORDEN VERSTUURD ALS BRIEVENBUSPAKJE (ALTIJD TE BEZORGEN) OF PAKKETPOST VA POSTNL, ZIJ DOEN TWEE AFLEVERPOGINGEN. ALS ER NIEMAND THUIS IS ZAL DE BEZORGER HET PAKKET BIJ DE BUREN AFGEVEN, TENZIJ ANDERS AANGEGEVEN (INDIEN JE DIT NIET WENST, GRAAG AANGEVEN BIJ JE BESTELLING BIJ 'OPMERKINGEN', DAN GEVEN WE DIT DOOR AAN POSTNL). INDIEN HET PAKKET NA TWEE AFLEVERPOGINGEN NIET IS AANGENOMEN, HEB JE 3 WEKEN DE TIJD OM HET OP TE HALEN BIJ EEN POSTKANTOOR BIJ JOU IN DE BUURT.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
VERZENDING IN NL: V.A. €3,95, VERZINDING NAAR BE: V.A. € 6,95. ANDERE LANDEN IN OVERLEG.

IK WIL MIJN BESTELLING GRAAG OPHALEN, KAN DAT?
ZEKER! KIES IN HET WINKELMANDJE BIJ 'BETAALWIJZE'VOOR 'BETALEN BIJ AFHALEN'. DE VERZENDKOSTEN WORDEN DAN AUTOMATISCH AFGETROKKEN. AFHALEN GEBEURD IN OVERLEG. HIERVOOR HEBBEN WE CONTACT VIA DE MAIL. WIL JE VOORAF BETALEN MAAR WEL AFHALEN? DAT KAN OOK GEWOON HOOR. EVENTUEEL BEREKENDE VERZENDKOSTEN WORDEN DAN NAAR JE TERUGGESTORT!


KAN IK MIJN BESTELLING OP EEN ANDER ADRES LATEN AFLEVEREN?
JA, JE KUNT EEN ANDER AFLEVERADRES AANGEVEN BIJ JE BESTELLING. 

BEZORGEN JULLIE OOK IN HET BUITENLAND?
OP DIT MOMENT BEZORGEN WE ALLEEN BINNEN NEDERLAND EN BELGIË.

KLACHTEN & RETOURNEREN

IK HEB EEN KAPOT PRODUCT ONTVANGEN, WAT NU?
NEEM ZO SNEL MOGELIJK CONTACT OP MET EEN DUIDELIJKE FOTO VAN HET ARTIKEL VIA INFO@ROWLYN.NL. IK NEEM DAN ZO SPOEDIG MOGELIJK CONTACT MET JE OP OM HET OP TE LOSSEN.

KAN IK OOK RUILEN OF RETOURNEREN?
ZEKER. IK VINDT HET BELANGRIJK DAT JE TEVREDEN BENT OVER DE SERVICE EN PRODUCTEN. MOCHT HET ONVERHOOPT GEBEUREN DAT JE IETS GEKOCHT HEBT WAAR JE EEN ANDERE VERWACHTING VAN HAD, DAN KUN JE DIT PRODUCT RETOURNEREN (GOED VERKPAKT, LIEFST IN ORIGINELE VERPAKKING OM BESCHADIGING TE VOORKOMEN) BINNEN 14 DAGEN NA ONTVANGST VAN DE ARTIKELEN. DEZE VOORWAARDEN KUN JE OOK TERUG VINDEN BIJ DE ALGEMENE VOORWAARDEN.

MELD JE RETOUR AAN VIA INFO@ROWLYN.NL, OF MAAK GEBRUIK VAN DE RETOURMOGELIJKHEDEN VAN MYPARCEL MET JE TRACK&TRACE NUMMER, VERPAK HET ONBESCHADIGDE PRODUCT GOED EN BESCHERMD IN ORIGINELE VERPAKKING, OM BESCHADIGING TE VOORKOMEN. NA ONTVANGST IN GOEDE ORDE, ONTVANG JE HET AANKOOPBEDRAG VAN HET DESBETREFFENDE PRODUCT, EXCLUSIEF DE BETAALDE VERZENDKOSTEN, BINNEN 14 DAGEN TERUG. MOCHT JE ERVOOR KIEZEN OM EEN VOLLEDIGE ORDER TERUG TE STUREN, ONTVANG JE HET TOTAAL VAN DE FACTUUR INCLUSIEF VERZENDKOSTEN RETOUR. KOSTEN VOOR RETOURZENDINGEN ZIJN VOLLEDIG VOOR EIGEN REKENING VAN DE KOPER. ZIE HIERVOOR OOK ONZE ALGEMENE VOORWAARDEN.

RETOUR ZENDEN KAN NAAR ONDERSTAAND ADRES:
ROWLYN KIDS
T.A.V. RETOURSERVICE
NAUTILUSSTRAAT 130
5015 AR TILBURG

IK HEB EEN KLACHT, AAN WIE KAN IK DIE RICHTEN? 
ALS JE EEN KLACHT HEBT OVER DE SERVICE, DE PRODUCTEN OF IETS ANDRES, DAN HOREN WE DIT GRAAG. KLANTTEVREDENHEID STAAT IMMERS HOOG IN HET VAANDEL. MOCHT DE KLACHT GAAN OVER EEN GEBREK WAT BETREFT EEN ARTIKEL WELKE JE BIJ ROWLYN DESIGN HEBT GEKOCHT, ONTVANG IK DAAR GRAAG VIA E-MAIL BERICHT OVER MET EEN DUIDELIJKE FOTO WAAROP DE AARD VAN DE KLACHT ZICHTBAAR IS. JE KUNST KLACHTEN RICHTEN IN EEN E-MAIL AAN INFO@ROWLYN.NL, WAARNA JE KLACHT ZAL WORDEN BEHANDELD (BINNEN 14 DAGEN NA ONTVANGST) EN NAAR TEVREDENHEID ZAL WORDEN OPGELOST.

© 2015 - 2018 Rowlyn Kids | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.