Vind hier het antwoord dat je zoekt!



BESTELLEN

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij ieder product dat je in de webshop ziet kun je kiezen voor 'voeg toe aan winkelwagen'. Kies eerst een aantal, kleur of maat voor het product, waarna je het product in het winkelmandje kunt plaatsen. Door te klikken op het winkelwagentje zie je de inhoud, en de stap waarin je je bevindt in het bestelproces (stap 1 t/m 4). Bij iedere stap wordt uitgelegd wat je moet doen en wanneer je de betaling kunt uitvoeren. Na het doorlopen van alle stappen is de bestelling geplaatst en krijg je via e-mail een bevestiging.


Kan ik hulp krijgen?
Natuurlijk! App of mail als je er niet uitkomt en ik probeer je zo goed mogelijk te helpen.


Zijn alle producten in de webshop op voorraad?
In principe zijn alle producten in de webshop op voorraad, tenzij anders aangeven. Er wordt naar gestreeft om producten die uitverkocht zijn van de website af te halen om teleurstelling te voorkomen. 


Hoe kan ik betalen in de webshop? 
Tijdens het bestelproces kun je direct een betaalwijze kiezen (je rekening wordt hier nog niet belast). Je kunt betalen via 'vooraf overmaken' (per overboeking op IBAN NL 54 KNAB 025568187, op naam van Rowlyn Kids), je kunt betalen met iDeal (betaling wordt verwerkt door Mollie), via Paypal of achteraf met Klarna.

Kan ik korting krijgen op mijn bestelling? 
Eens in de zoveel tijd worden er kortingscodes vrijgegeven die voor een bepaalde periode geldig zijn. Als je op de hoogte wilt blijven volg ons dan op social media of schrijf je in voor de nieuwsbrief!

PRODUCTEN

Kan ik de producten ook ergens bekijken?
Alle producten kun je in de webshop bekijken, met diverse foto's en informatie over de producten. Rowlyn Kids heeft geen fysieke winkel. We hopen in de toekomst ons atelier open te kunnen stellen voor bezoekers. 


Komen de kleuren van de artikelen in de webshop altijd overeen met de geleverde producten?
We streven ernaar alle producten zo goed mogelijk op de foto te zetten. Soms kan het echter gebeuren dat kleuren iets anders overkomen, te wijten aan o.a. verschillende beeldschermen. Bij de productomschrijving wordt je zo goed mogelijk geïnformeerd over de kleur van het product, maar in werkelijkheid kan het iets afwijken. Voor de handgemaakte producten geldt dat er kans is dat het product iets afwijkt van de foto. Helaas kunnen hier geen rechten aan worden ontleend.

Mag ik foto's van de producten op mijn eigen website gebruiken?
Niet zonder toestemming. Op alle door ons geplaatste foto's rust copyright! Wil je een foto gebruiken voor publicatie? Mail dan eventjes voor toestemming.

 

BEZORGEN

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
Na ontvangst van je betaling wordt de bestelling gereed gemaakt voor verzending en verstuurd binnen de aangegeven verzendtijd (3-14 dagen). Zodra je bestelling verzonden is krijg je hiervan een bevestiging per e-mail en kun je over het algemeen de volgende dag je bestelling verwachten. Rowlyn Kids is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Aan de levertijd kunnen geen rechten worden ontleend.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij bezorging?
Bestellingen worden verstuurd als brievenbuspakje (altijd te bezorgen) of als pakketpost via PostNL. Zij doen altijd twee afleverpogingen. Als er niemand thuis is zal de bezorger het pakket bij de buren afgeven, tenzij anders aangegeven (indien je dit niet wenst, graag aangeven bij je bestelling bij 'opmerkingen', dan geven wij dit door aan de post). Indien het pakket na twee afleverpogingen niet is aangekomen heb je 3 weken de tijd om het op te halen bij een postkantoor bij jou in de buurt.


Wat zijn de verzendkosten?
Binnen NL rekenen we standaard €4,25 verzendkosten. Verzending naar België wordt standaard als pakket uitgevoerd a €13. verzenden naar een ander land? Neem contact op! Bestellingen vanaf €75 worden gratis verzonden. 

Ik wil mijn bestelling graag ophalen kan dat?
Dat kan zeker! Neem even contact op om dit af te spreken voor je een bestelling plaatst!


Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?
We bezorgen in Nederland en België. Daarnaast is het ook mogelijk om in andere Europese landen te laten bezorgen. Hiervoor neem je het beste even contact op per e-mail!

KLACHTEN & RETOURNEREN

Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact op met een duidelijke foto van het artikekl via info@rowlyn.nl. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op om het probleem op te lossen.

Kan ik ook ruilen of retourneren? 
Zeker. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de service en producten. Mocht het onverhoopt gebeuren dat je iets gekocht hebt waar je een andere verwachting van had, dan kun je dit product retourneren (goed verpakt, liefst in originele verpakking om beschadiging te voorkomen) binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Deze voorwaarden kun je ook terug vinden bij 'Betalen, verzenden & retour'.

Meld je retour aan via info@rowlyn.nl, of maak gebruik van het formulier welke te vinden is op de hiervoor genoemde pagina. Verpak het onbeschadigde product goed en beschermd in de originele verpakking, om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst in goede orde, ontvang je het aankoopbedrag van het betreffende product, exclusief de betaalde verzendkosten, binnen 14 dagen terug. Mocht je ervoor kiezen je hele order terug te sturen, ontvang je het totaalbedrag van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendigen zijn volledig voor eigen rekening van de klant.

RETOUR ZENDEN KAN NAAR ONDERSTAAND ADRES:
ROWLYN KIDS
T.A.V. RETOURSERVICE
BLOKPOLDER 17
5235 TW DEN BOSCH

Ik heb een klacht, aan wie kan ik die richten? 
Als je een klacht hebt over de service, de producten of iets anders, dan horen we dit graag. Klanttevredenheid staat immers hoog in het vaandel. Mocht de klacht gaan over een gebrek wat betreft een artikel welke je bij Rowlyn Kids hebt gekocht, ontvangen we graag een e-mail met een duidelijke foto waarop de aard van de klacht zichtbaar is. Je kunt klachten richten aan info@rowlyn.nl, waarna je klacht zal worden behandeld (binnen 14 dagen na ontvangst) en naar tevreden zal worden opgelost. 


Mocht je een vraag hebben waarop je het antwoord hier of op een van de andere informatieve pagina's niet hebt kunnen vinden, stuur ons dan een mailtje!

Daarnaast is het ook mogelijk om via whatsapp je vragen te stellen! We streven ernaar om mails en berichten iedere werkdag te beantwoorden maar toch zeker binnen 48uur.

© 2015 - 2020 Rowlyn Kids | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel